星期六, 5月 06, 2006

另類齋包本土經濟


在長洲見到這一款環保袋,設計不俗,但……是否有引人犯罪之嫌?

9 則留言:

匿名 說...

裡面有 d 咩呢?
~ 鴨 (還記得我嗎?)
:)

stripeboy 說...

To 鴨:梗記得你啦!我唔知個袋裡面有咩喎,我咁岩見到有人拎個袋,所以隨手影低了!

匿名 說...

好耐冇見!近來好嗎?依然做那份工嗎? :)

stripeboy 說...

To鴨:對,我仍然做那份工!BTW,你的個人新聞組如今在哪裡?

匿名 說...

我的谷已經摺埋好耐啦!你的谷還在嗎?

stripeboy 說...

我的谷亦摺了,如今我在不同的新聞組裡遊走。

匿名 說...

原來如此!斑兄有冇msn?想跟你keep in touch! :)

stripeboy 說...

鴨:benjamin AT glink DOT net DOT hk

匿名 說...

ho ho, thank you! :>